nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

10 hari berlalu ..


dah 10 hari berlalu and dah 10 hari parent anna kat mekah .
apepun alhamdulillah anna da bole sesuaikan diri SIKIT la.. hee
walau pun rindu tahap dewa sgt sgt .
er er . tahan jela .. =.='
takut adik adik sedeh same nnt . hehehe
apepun nasib ada banyak gamba gamba romantis mak ayah ni haa .
terubat sikit rindu dihati anna :')




korang nak tahu ?
bagi anna .. 
anna miliki parent yg sgt sgt perfect ..
and anna xley deny anna xle hidup tanpa dorang ! xkan bole!! 
tapi apapun satu masa akan tiba jugak masa kita hilang insan yg kita syg kan. 
korang doakan anna kuat utk semua tu tau.  and anna pun doakan korang gaks. :)
mak ayahh .. saya rendu anda sangat .. moga dapat tunaikan ibadat dengan tenang.
ayah .. doakan adik dpt jodoh dengan insan mcm ayah ..
supaya insan tu dpt bhgiakan adk mcmana ayh bahagiakan mak :)
supaya ada org yg bole jaga adk mcm ayh mak jaga. mesti best. hehe
adik hope sgt ..doakan tu tau kat mekah :D
*eceh mcm yek je ayah baca entry nie* huhu
ayah, ayah selalu terbaik dimata adik.
ayah sempurna sbg seorang 'ayh' :)
syg ayh sgt sgt :')
mak.. doakan adik jadi insan solehah mcm mak.. adik syg mak sgt.. rindu mak..
mak ibu terbaik dlm dunia ! ayh pun sama !
mak dgn ayh jadi pendengar setia adk.
susah senang adk dengan mak and ayah :')
siapa saya tanpa kalian berdua ..
thanks untuk everything yea.
 hmm. mau nanges neh , :(
oke tu je. hee.
wsslm.






Tiada ulasan: