nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

Untuk awak."SAYA HARAP AWK FAHAM"

awak. maafkan saya bila saya marah marah.
saya bukan benci awak tp saya mudah rasa tertekan.
saya harap awk faham.

awak. maafkan saya bila saya selalu halang kesukaan awk.
saya bukan kongkong awak tapi saya cuba didik awk sekadar saya mampu.
saya harap awk faham.

awak. maafkan saya bila saya selalu sakit
bukan saya minta tapi ini semua ujian buat saya.
saya harap awk faham.

awak. maafkan saya andai saya bukan terbaik dimata awak.
tapi saya dah cuba terbaik untuk menyenangkan hati awak.
saya harap awk faham.

awk. saya selalu sakit bila saya tertekan.
mesti awk rimas tgk saya mcm nie.
saya harap tak lama lg saya takkan bebankan awak dah.
saya harap awak sabar ea tggu waktu tu..hmm.
saya harap awk fhm.

awk. kdg kdg sy selalu mintak awk beli itu ini kat saya.
actually saya nak awk tahu saya mampu beli sendiri .
tapi saya rasa awk ikhlas sgt bila awk usaha tunaikan permintaan saya.
saya harap awk fhm.

awk. saya nk awk tahu sy trima awk seadanya.
tapi sedikit kelebihan dalam diri saya.
saya cuba melengkapi diri awk semampu saya.
saya harap awk pun cuba melengkapi saya andai saya tulang rusuk awk.
saya harap awk fhm.

awak. yakinlah walau hubungan kita tdk sehebat pasangan lain
nama awk sentiasa ada dalam sujud solat saya.
moga awk berbahgia didunia dan akhirat.
saya harap awk jadi yg soleh buat saya andai Allah izinkan.
saya harap awk fhm.

awak. maafkan saya andai masa kita bersama tdk seperti yg kita rancang.
mungkin Allah dah tuliskan yg lebih baik utk awk.
saya harap awk fhm.

awk. maafkan saya andai awk rsa semua ni karut.
awk selalu ckp sy merepek bila sy ckp psl sakit atau mati. hmm
saya sedih tp saya x kesah.
 saya selalu doakan awk sehat.
sebab saya syg awk sgt.
saya harap awk fhm.

:: dari saya untuk awak::
"SAYA HARAP AWK FAHAM"

8 ulasan:

lady fena berkata...

sedihnya baca.

Anna Aziz berkata...

apa yg dtg dari hati dpt dihayati..

ASMA berkata...

dapat rase ape yang nak disampaikan.
best . try nak buat mcm ni .

MateBulat berkata...

walaupun anna bukan terbaik dimata org lain ,anna tetap terbaik di mata saya .sabar ye .

Anna Aziz berkata...

asma : ape yg kita fkr and rasa kita luah melalui penulisan :)

as : thanks syg.. :( teharu anna. hehe.

*blink blink* berkata...

sedeh :( be strong ok ? :)

Anna Aziz berkata...

oke syg :')

Nelly The Strange berkata...

:'(

sedihnya ~~