nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

' gadis seperti aku '



taaDaaa ~
kak shila amzah in the ouss. hee
cantek kan dia pakai tudung. haa. interprame akk kat entry anna kali ni k.
btw, if korang nk tau. ya. anna addicted with kak shila. sore dy superb. bagi la lagu ape pun. sume jalan. hehe
so dek kerana minat kan kak shila yg cute ni anna byk jugak layan lagu dye.
such as 'Patah Seribu' . if korang salu bukak blog anna.
im using that song before this. hee.
as a simple hobbies dobbies anna mmg suka nyanyi.
and not just that, i love everything yg berkaitan dgn SENI.
SENI LUKIS ke SENI TEATER or SENI MUZIK sekalipun.
i do love everything about it. love to know love to learn but just utk suka suka :)
and sometimes i can sing shila amzah songs better then other song. hee . 
maybe sbb always dengar lagu yg sama sampai hafal dah kan :P
seriously love the way she sings :D

**Kak Shila & Anna**
iloveyou kak shilaa <3 :D
treng treng treng . berangan amek gamba sesame ek. haha





okey enjoy the song on my corner. myb one day. i will sing it to you guys. 
OR MAYBE I WILL FOR SOMEONE SPECIAL FIRST :D




Memang takkan ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang takkan ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang takkan ada gadis secomel aku
Tapi yang lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka


Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan


Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu


Ceritanya aku mahu belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak bisa mendua


Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka


Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan


Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu


Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Ku yakin pasti ada gadis yang akan suka


Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan


Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Tiada ulasan: