nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

Gossip : Cik Afidatul Asni



NURKILAN CIK AFIDATUL ASNI.
ini cerita bayangbayang saya  hhi.ini budak ANNA AZIZ. dilahirkan di PERAK dan dri sebuah keluaga yg BAHGIA  . Dari paras rupa okay tk dpt nafi, for sure lawa kann. #sume mmbe aku lawa okay ! haha. budak kecik nh aku kenal since SEM 1. Hha, mmg laa -.-' ehm tk slah aku, time tuh aku lmbat msok class then dia duduk belakang mse tuh. aku tk thu dok mane kebetulan pulak sbelah budak kecik nh kosong. haa. aku duduk diam sbelah dia. dia SENYUM (pemurah senyum betoi -.- haha) and dia lawe aku gulegule mentos haha. BAIK nh budak kecik. then dri situ aku start kenal and kenal dia smpi sekarangg  AND OF COURSE AKU SAYANG DIA ! haa. sape cri pasal same nh budak aku PIJAK !! amaran keras tau nh. hihi. ily lah budak ! okay cntinue storyy. since dri aku kenal dia. bnyak aku belajarr dri dia.  tuh pasal aku ske kawan nan budak nh. TAK LOKEK ILMU . aigoo. dia nh SEMPURNA bgi aku even ade lah sikit salah silap kat diri dia #aku tutup mate jerr. haha. ylah, nobody perfect kan ? dat why aku dan budak kecik nh selalu tegur menegurr  tuh lah salah stu ilmu dia turunkan od aku. haha  budak kecik nh GILER ICE CREAM ! cakap jer jenis ice cream ape dia tk makann ? tuh bukann ANNA laa kalau dia tk makan. HAHHAHA  baik baik budak nh DEGIL boleh tahan. susah betul nk makan NASI. =.=' ape susah sgt. #hey.bukak mulut telan sudah laa. hahah  kidding jer. sgt suke and maybe fav kot make new friends. tak sombong la kire nye :)) haa. lupe pulak budak nh suke amek gmba. #dia engat lawa sgt latuh  hahhahaa.apepun PASAL dia. CERITA dia. SEDIH dia. SUKE dia. aku selalu doa yg terbaik untuk kawan aku nh. tak nk dia sedih2. nati sakit2  hihi. so aku bagi markah kt budak nh 10/10 lah  huhu. ILOVEYOU BAYANGBAYANG .</div>

Tiada ulasan: