nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

Gossip : Cik Miza KP



NURKILAN DARI K.MIZA KP
Last year im having my hard time..one night when I go through my mukabuku someone add me (actually there’s a few other, but this one look familiar)
Anna Aziz
I’m wondering who is this girl..it’s hard for me to approve people I dun noe…It takes me some time to look at her mukabuku profile..hmm im pondering..1,2,3 okie I approve her.. ^^
*hehe this how akk approve anna..
mase 2 akk ngah ade masalah ngan stalker mukabuku..2 akk sgt susah nk accept friend request..
okie back  to our story.. then 1st benda akk buat akk anta msg kat inbox anna tnye kite kenal ke..
tol x?dari situ akk mula berkenalan ngan anna..akk ske sgt borak ngan anna pasal ase cam dam cam lame kenal..bagi akak anna sorang yang easygoing person n loveable..
akak ase 2 yang buat ramai nk kawan ngan anna,
anna akan baik dengan orang yag baek dgn anna,
anna sgt amek berat pasal kwn2 yg rapat ngan anna n ske bagi nasihat 
okie akk summarize kan ape pandangan akak towards anna
i. Sweet n sejuk mata memandang (of course anna cute n gorgeous..alhamdulillah ^^)
ii. Penyayang n penyabar
iii. Sensitive yet strong to face the thunder ( hehe )
iv. Tenderness inside anna make people envy with n tend to close with you 
v. Cool n easygoing w/pun lembut
vi. Very get into something when u love it 
vii. Sometime u r bubbly the way u are
viii. Seriously in making your close one to the right path together with you.
ix. You love to cry 
x. You love sweet things (ice cream n chocholate)
xi. You skip your meal easily :P
xii. You have great shoulder to let me share with  
xiii. Anna cke bagi nasihat n tlg  sesape je yg susah hati
Basically points atas 2 ape yg akk rase ble tgk post2 anna kt mukabuku..although kite penah jumpe skali je tp akk seriously feel the comfort  with u..
Anna, kita semua xsempurna because we perfectly imperfect..the hikmah kite ni xsempurna ni Allah nk kita always dekat ngan dia n bersyukur ngan apa yang kita ade..akak taw anna is a good fighter n u always think positive although u cry a lots but u never forget to turn to HIM..alhamdulillah…I pray you to always on right path n be good daughter..

Tiada ulasan: