nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

Kiki Mimi Cuki Cumi :D

hyehyehye. yeay. entry baru lagi lagi lagi dan lagi. heheheh. so skg mesti korang tertanya tanya apebenda lah kiki mimi cuki cumi nie. hoho. so meh tgk gamba2 bwh nie. jum jum !

haa. ini nama dia cuki cumi. yg coklat tu cuki. yg putih tu cumi. omey x ?
hehehe. abbit ni anna beli utk ayah anna. dy nk sgt abbit wane coklat. alang2 anna belikan sepasang. habis satu ipoh cari taw. tde pun rabbit comel. ni kedai terakhir jumpa abbit ni. masa tu uncle tu nk ttp da kedai pastu anna ckp ' JAP UNCLE JAP' heheh. rezeki uncle tu ptg tu :D

yeay ! nampak pun muka dorang. oloh2 comeynye. nak x ? beli la. wuek ! haha.
pndai kan anna pilih. **pandai2** :P  Cuki tu betina tau yg cumi tu jantan. mcm terbalik kn ? hihi

tengoktu manja betul dy..baik taw dy..x nakal pun.. bila pgg je senyap.. hehehe

yeay ni kat lua rumah so kena la pakai yg berkhemah sket sbg muslimmah :P
korang nk tau x.. specialnya rabbit ni nk amek gmb je diam. gile best. haha

yang putih ni pulak nama dy mimi. kacukan gitu doe. mata grey lg. korang ade ? lau nak pinjam dy . xya beli lens ;D  bhahaha. mimi ni bertina. haa rabbit jantan len jgn kcau . haha

oloh cyg na... np monyok ni ? haha. dy majuk sbb x bg kua. ni ganas sket. jantan ! bselakan. hahahaa. yg hitam ni lak kiki. dy gendut kan ? bselah senang hati dpt tuan best. haha!
okey tu je anna nak gtw korang. sje bg jeles. jeles x ? hihi.
papai. wsslm (:

6 ulasan:

Ria berkata...

comeeeeeeeeeeeeeeeeeel gileeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!suke suke suke :)

Mira Adzlia berkata...

ala tomey-tomey ^_^

Anna Aziz berkata...

comel kan akk ? akk pny pn nurul suka. cute miut :D

Prof.Kampus berkata...

comel nya :)

Anna Aziz berkata...

comel kann. hehehe

NURAIN SAPUAN berkata...

comel lr awk :)