nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

mata wang baru 2012

bila tengok ramai plak blogger update pasal matawang baru kan. aku pun sebok lah ape lg. excited ppunya pasal. heheh. yelaaa. malaysia dah keluarkan matawang baru untuk tahun 2012 la weyy. sape tak excited.cantik pulak tu. rasa nk gigit gigit je. haha. korang dh tengok tak ? haa. jum cuci mata korang tu kat sini.. 
see. berpinar-pinar pulak rasanya mata anna tengok wane wani nie. hehehe
kan best kalau yg pegang duit banyak-banyak tu aku :P kan kan ? leh belanja korang eskem. haha
lau korang tgk kan duit ni dah mcm duit saidina kan..jgn tertukar sudah. 
nnt gi beli kat kedai guna duit saidina je . jimat . haha
ni pulak duit syiling kita utk tahun depan. mcm best kan. cantik. 
so konklusinya simpanlah duit lama utk kenangan masa akan datang :p
sekian. wassalam (:

p/s  tinggalkan komen di bahagian bwh title entry !

6 ulasan:

NOVA berkata...

waahhh!! cantek la mata ungn kia tahhun akan datang.. hehehhe.. i like it.. asa macm sayang la plak nak di belanjakan.. hehehheh kalo ada pon nak simpa arr.. hehehehhe

Anna Aziz berkata...

haha. kan.. anna pun rsa cmtu. hihi

khai_arrow92 berkata...

20 ringgt kertas pon ade...

Anna Aziz berkata...

aah. cantik kan. unik. hehe

Amanina berkata...

Hye..
sya blogwalking & trjmpa blog awk. nice bwt duit kertas baru sngt cntik :)

Anna Aziz berkata...

aha yup sgt cantek kann