nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

today shawl .



Hari ni setelah sekian lama Anna x pakai pashmina hari ni saje lah merajinkan diri gedik santai amek gamba manyak-manyak smata nak gtao korang hoihoi AKU PAKAI PASHMINA JUGAKK LAHHH. hewhewhew . tadelah weh gurau jea . heh hok heh hok .
so demikian dibawah adalah pashmina tersebut .

## hadiah 3rd prize contest ape ke entah Anna masuk zaman dulu dulu tu ni pez time pakai pashmina ni aw uollss.. heheh








 tak kesah lah korang nk cakap lawa ke huduh ke an yang penting aku lg suke gamba bawah ni .


yela weh yelaa.. aku tau la tgh makan ni muke aku hodoh =.='
teirmalah daku seadanya sesungguhnya bila makan mmg suka simpan kat pipi tu haa tu yg kembung tu.
MIAHAHAHAHA ( gelak berterabur like maria elena ) :P

okei lah jumpa esk lak.
thanks reading . muah . boboi . wsslm ^^



5 ulasan:

jan berkata...

untung la pipi kembong! hahahahaha

Anna Aziz berkata...

hahaha untungkan amek gmb masa ang xde. BHAHAHAHA

jan berkata...

memg untung :P

Tanpa Nama berkata...

Nice....pndai menggayekn pakaian yg d tntut oleh islam....

Feza berkata...

gebunya muka.