nuffnang ads

teMan setiA awAnsikeCIL

Apa ? Anna Aziz dah melangkah ke fasa baru ?

Apa ? Anna Aziz dah melangkah ke satu fasa baru ? yesssss seperti biasa tajuk nak gempak saja. haha. Sebenarnya kita rindu nak menaip di blog sesawang ni. Ini dah bukan partime blogger lagi dh ni berbulan bulan tinggal blogging sampai tahap bukak je blogger.com was-was apa pasword ni dah apa citer ? halamak maaf abg Ben Ashaari sebab kita lupa diri bahawa blogging adalah sebahgian dari coretan hidup. 

Tudia Tudiaaaa. tiba tiba jari menggelupur nak menaip laju tanpa arah tuju, dah kenapa ?
Okay lah memandangkan seorang Anna Aziz kita berada di dalam fasa kehidupan yang lebih bahgia, lebih berbunga-bunga setelah menempuh pelbagai onak duri bisa durjana, maka bersyukurlah saya kerana berjaya menjadi hamba yang taat, tabah, redha dan ikhlas atas setiap ujian Tuhan Yang Maha Esa.

Apa fasa yang dah Anna masuk sekarang ?
Okay lah sekarang Anna dah masuk part 2 study dekat politeknik kecintaan, Ungku Omar Ipoh, dalam Bachelor Business Administration. Tolong doakan anna tamatkan pengajian dengan jayanya. 
Aminn.

Apa cerita Anna yang lepas-lepas ?
Ramai yang tertanya-tanya kan, maka biarlah cerita-cerita itu berlalu dibawa angin, sebabnya, dah ada cerita baru ni. haa, doakan yang baik-baik ok ? Inshaa Allah.

Thanks u all yang setia membaca blog awansikecil yg dah ada sarang labah-labah, sarang burung dan sarang bunian ni. haha.

Wait my next post, love you guys.
Wassalam.

2 ulasan:

Ida Kaiza berkata...

Alhamdulillah... semoga Anna sentiasa bahagia .. hati sentiasa tenang .. nama je dok setmpat... tp idaknye bertembung kita di politeknik ungku omar ni ye.. :)

AZMA CATERING, berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.